Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć i treści bez mojej zgody zabronione.

piątek, 30 listopada 2012

Moje własne Firmoo :)

Witajcie :)

Na blogach wciąż ukazują się kolejne posty dotyczące zachwalanych okularów Firmoo. Nie mogło się też obyć bez notki z mojej strony :)
Jakiś czas temu otrzymałam na maila wiadomość o współpracę. Po kilku pytaniach zadanych bardzo miłemu Antonio, zgodziłam się na współpracę. Niestety moich wymarzonych okularów nie było, więc wybrałam inne, całkiem w ciemno. Po informacji, że przesyłka została wysłana w ciągu dwóch dni okulary były u mnie w domu. Łącznie cała operacja trwała koło tygodnia :)

Najpierw kilka słów o samej firmie :)



Firmoo jest internetowym sklepem sprzedającym okulary. Link do strony: www.firmoo.com 
Na stronie firmy jest naprawdę mnóstwo różnych modeli okularów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Do wyboru mamy zarówno okulary przeciwsłoneczne jak i zwykłe. Korekcyjne i tzw. zerówki. Każda para jest dość dokładnie opisana, podane są wymiary. W wielu przypadkach możemy również przejrzeć zdjęcia innych osób w tym modelu. Możemy także wgrać swoje zdjęcie by móc wstępnie stwierdzić czy dany model nam pasuje :)
W dzisiejszych czasach okulary nosi wiele osób. Nie są to jednakże jedynie osoby z wadą wzroku. W dzisiejszych czasach jest to po prostu modny dodatek. W ten sposób możemy w jednej chwili zmienić całkowicie swój wygląd i dodać strojowi nieco charakteru.
Ceny są przystępne, w porównaniu z tymi z salonów optycznych, które znamy. Szczególnie, że obecnie trwa wielka promocja. Pierwszą parę kularów wybierasz za darmo, a płacisz jedynie za przesyłkę, która wynosi koło 18$! Szczegóły promocji znajdziecie tutaj: http://www.firmoo.com/free-glasses.html
W razie niezadowolenia okulary można bez większego problemu zwrócić, więc nie ma ryzyka, że cokolwiek stracimy :) Okulary są naprawdę dobrej jakości, a ilość oprawek, które mamy do wyboru jest ogromna! Poza tym przesyłka jest błyskawiczna - biorąc pod uwagę, że "idzie" do nas przez pół świata :)

Czas teraz na moją własną recenzję :)

Najpozytywniej zaskoczona byłam OPAKOWANIEM! Bardzo profesjonalnie okulary zapakowane były w 3 (TRZY!) koperty - od "normalnej" po całkiem ogromną :)


Po otwarciu ostatniej koperty moim oczom ukazało się bardzo starannie wykonane etui "twarde" pokryte ecoskórką, z wytłoczonym logo Firmoo. W środku wyścielone gładkim materiałem, sprawia wrażenie bardzo trwałego. Wraz z tym etui, otrzymałam również drugie - miękkie - woreczek. Wykonane również z dość grubego materiału, więc na pewno dość długo wytrzyma. Na pewno użyję go w wakacje do okularów przeciwsłonecznych :) Dodatkowo, oprócz samych okularów oczywiście, otrzymałam również szmatkę do czyszczenia okularów całkiem dobrej jakości oraz śrubokręcik i dwie śrubki, które na pewno się przydadzą :)
Model okularów, które wybrałam to #DBSN5268, link: http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2008.html . Na zdjęciach, które widziałam oraz na modelce wyglądały na sporo większe niż w rzeczywistości. Jednak mimo nieco niedopasowanego modelu, z pewnością niejednokrotnie je założę :) Wykonanie jest naprawdę świetne. Nie ma mowy o żadnych niedociągnięciach, ruszających się częściach itp. Plastik jest bardzo dobrej jakości, szkła również. Kolory są idealne czarne. Największą wadą jak dla mnie jest kształt. Na każdej twarzy (a przymierzało je u mnie już kilka osób) wyglądały, jakby na środku nad nosem były wklęsłe. Przez to trochę dziwnie wyglądają.
Do samych okularów, ich wykonania jednak nic nie mam. Okulary są troszkę ciężkie, jednak zdawałam sobie sprawę z tego wybierając je.


Czas na moją mordkę w nich :) Nie miałyście/mieliście jeszcze okazji zobaczyć jak wygląda Moshi, więc oto ja :)


A Wy, macie już swoje Firmoo?

Buziaki, Moshi ;*

20 komentarzy:

  1. Ciekawe okulary :) Fajnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne okularki i ładna Moshi :) Pasują Ci.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna i jak ślicznie w nich wyglądasz ;) w ogóle jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam własnych Firmoo :) Ale Tobie bardzo w Twoich do twarzy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okularki super.:D
    A co do tego na jakim terenie tworzy.. Jest z okolic Brzeska, ale zawsze można dojechać jeśli byłabyś zainteresowana :) Wszystko jest do dogadania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te okulary, ale na takiej slicznej buzi kazde ladnie by wygladaly :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne okulary, na ładnym buziaku z ładnymi włosiakami! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ładne. Ja na szczęście nie potrzebuję;)

    Zapraszam na świąteczną edycję konkursu z firmą PRYMAT : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-firma-prymat-edycja-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym miała wybierać to pewnie też bym się na te skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje firmoo w trakcie:) - doskonały wybór moja droga:)) Ślicznie wyglądasz i z i bez na pewno też:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te Twoje. ja swoje zamówiłam wczoraj i pewnie w przyszłym tygodniu będą xD

    OdpowiedzUsuń
  12. o ile sie nie myle to zamowiłam te same;p
    bardzo Ci pasuja naprawde idealnie trafiłas

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja dalej czekam :D

    Kochana bardzo Cię przepraszam ale do mojego rozdania poza Tobą zgłosiła się jeszcze tylko 1 osoba w ten sposób rozdanie zostało anulowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. ohh, ja też dostałam od nich propozycję;P ale zrezygnowalam bo mam już okulary :) ale pomysł fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie przepadam za innymi okularami prócz słonecznych, ale mój wujek jest optykiem i zawsze u niego dostanę jakieś okularki przeciwsłoneczne, więc niestety nie skorzystam z Fimoo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne okularki i slicznie w nich wygladasz:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszej pracy :)

Bardzo chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)