Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć i treści bez mojej zgody zabronione.

środa, 21 listopada 2012

Wojna perfum - Christina Aguilera / Jesienne umilacze

Hej :)
Są wśród Was licealistki, które pisały dzisiaj próbną maturę z matematyki podstawowej? Jak Wasze odczucia? Ja mogę powiedzieć, że jestem z siebie dumna, bo zrobiłam wszystkie zadania, choć już wiem, że nie wszystkie dobrze :) Zadania nie należały do najłatwiejszych, uważam, że klasy niematematyczne mogły mieć naprawdę spory problem z ich rozwiązaniem.
W dzisiejszym poście druga część wojny perfum :) Prezentuję Wam perfumy, które dostałam (jakby to była jakaś nowość wśród moich perfum :D).

CHRISTINA AGUILERA EDP,

CHRISTINA AGUILERA

Cena: 60zł, pojemność:15ml; 89zł, pojemność: 30ml; 123zł, pojemność: 50 ml



OPIS PRODUCENTA: Niezależność, prowokacyjny styl i niebywały seksapil Christiny Aguilery stanowią inspirację nie tylko dla światowych artystek. Jej wizerunek jest wytyczną także dla wielu młodych kobiet na całym świecie, które za jej przykładem chcą poczuć się jeszcze bardziej kobieco i opanować do perfekcji sztukę uwodzenia. Nowy zapach Christiny Aguilery ma dodać im odwagi i sprawić, że poczują się pewniej i bardziej seksownie.
Dystrybutor: Procter & Gamble Prestige Products.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: owoce egzotyczne, mandarynka, czarna porzeczka
nuta serca: peonia, jaśmin, soczysta śliwka
nuta bazy: wanilia, ambra, piżmo.


MOJA OPINIA: Maleństwo w ślicznej buteleczce, o potężnym zapachu. Zdecydowanie zapach nie 'na co dzień' oraz raczej nie na upalne lato, jednak bardzo zmysłowy :)

Zapach: Zapach jest dość mocny, nieco ciężki, czuć dość wyraźnie nuty owocowe, co jak wiecie bardzo mi pasuje :) Z pewnością mogę stwierdzić, że dodaje dużo pewności siebie i seksapilu :) Czując go, mam śmieszne wrażenie, że takich perfum mogłaby używać właśnie Christina :) Raczej nie polecam go na upalne dni, gdyż latem wolę lżejsze zapachy, jednak na wieczorne wyjścia i kolacje jak najbardziej :)
8pkt

Trwałość: Perfumy są bardzo trwałe i wydajne. Wystarczy dosłownie odrobina, a zapach trzyma się nas przez bardzo długi czas. Jest dość silny, dobrze trzyma się skóry przez wiele godzin.
10pkt (zdecydowanie zasłużone! :))

Flakonik: Kolejne perfumy, których flakonik mnie urzekł. Ma kształt ciała kobiety, a do tego z przodu namalowana jest koronka :) Uroku dodaje mu również kokardka zawiązana poniżej koreczka. Ciekawym rozwiązaniem jest także czerwone kółeczko, z którego wydobywa się zapach. Takie szczegóły, a jak potrafią cieszyć :)
9pkt

Pojemność: Ja posiadam najmniejszą wersję, czyli buteleczkę 15 ml. Nie jest to dla mnie zdecydowanie wada, a zaleta. Perfum używam głównie podczas wyjścia na imprezę lub kolację, więc małe rozmiary są bardzo pożądane - mieszczą się w każdej torebce :) Poza tym do wyboru mamy jeszcze perfumy 30 i 50ml, więc asortyment jest dość spory. Jeżeli zależy nam na zapachu jedynie zdobiącym półkę (którego nie będziemy nosić w torebce) - znakomicie nada się pojemność 50 ml :)
8pkt

Stosunek cena-jakość: Perfumy nie należą do najtańszych. Powiedziałabym nawet, że ceny są zbyt wysokie. Jednak marka zobowiązuje :) Poza tym są niesamowicie trwałe, a zapach naprawdę bardzo ładny, więc możemy uznać, że cena jest adekwatna do jakości :) Niemniej jednak, podobną jakość możemy nabyć znacznie taniej...
5pkt

Suma punktów: 40/50 pkt.

Używałyście tych perfum? Jakie są Wasze odczucia? :)

JESIENNE UMILACZE, czyli aromatyczna pielęgnacja ciała

Zostałam zaproszona przez Chabrową Anię do nowej akcji JESIENNE UMILACZE, której inicjatorką jest Malina :) Bardzo dziękuję i oczywiście postaram się wziąć jak najbardziej aktywny udział w tym przedsięwzięciu :)



1. Definicja trudnych pojęć ^^
JESIENNY UMILACZ- płyny, żele i kule do kąpieli, peelingi i scruby, masła, balsamy, mleczka, oleje i olejki, sole do kąpieli i inne. Jednym słowem wszystkie kosmetyki do kąpieli, mycia i pielęgnacji ciała, które ujęły Was pięknym zapachem i działaniem.
2. Czas trwania: 
trzy tygodnie od 18.11.2012 - 9.12.2012 r.
3. Cele akcji:
·         poczuć się jak w raju, dając sobie chwilę relaksu w długie jesienne wieczory,
·         zadbanie o swoje ciało bez wyrzutów sumienia,
·          poprawienie kondycji swojego ciała,
·         znalezienie kosmetyku odpowiedniego dla siebie,
·         uśmiech dla Twoich bliskich.

4. Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
2. Zaproś do akcji 5 osób.
3. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatora akcji MALINY. 
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. aromatycznych kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 4 zapachowe hity po jednym z każdej grupy:
  - płyn lub żel do kąpieli, 
  - peeling lub scrub, 
  - kosmetyk do smarowania ciała (balsam, masło, olejki itp.)
  - aromatyczne mydełko, kulę lub sól do kąpieli,
   i opublikuj post z listą Twoich aromatycznych hitów. 
UWAGA: Jeśli podczas trwania akcji nie znajdziecie swojego umilacza, to lista hitów może zawierać nazwę kosmetyku już wcześniej przez Was opisywanego. Warunek jest jednak taki, aby w czasie akcji poszukiwać:)
5. Podsumowanie akcji i NAGRODY:
1. Opublikuj post podsumowujący z listą 4 zapachowych hitów wraz z linkami do ich recenzji.
2. Wyślij link tego posta na mail MALINY do 12 grudnia. testykosmetyczne@gmail.com 
3. Nagrody za udział otrzymają tylko te dziewczyny, które spełnią ww. zasady uczestnictwa.
4. Nie zabraknie też kosmetyków dla najbardziej aktywnych w komentarzach pod armatycznymi postami:)  

Do akcji zapraszam:
Artist Domi :)
Girlinblond :)
MonikaB :)
Dagusia :)
Bella Emigrantka :)

___
Muszę się Wam również pochwalić, że w ostatnim czasie wygrałam dwie książki :)
"Tamtego lata na Sycylii" u Kruszynki oraz "Tatuaż z motylem" u Helki :) Zdjęcia dodam jak dotrze do mnie "Tatuaż...". Dziękuję jeszcze raz Dziewczyny! :)

Buziaki, Moshi :*

32 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Twoja matematykę :) Jestem humanistką i na maturze zdawałam historię, więc na szczęście z matematyka nie miałam wiele wspólnego :) Lubię te perfumy Christina Aguilera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany - matura u mnie była przed III wojną światową:) ale ściskam kciuki:)) za najbardziej matematyczną matematykę :) O Krysi słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zaproszenie, ale nie wiem czy wezmę w tym udział bo jakoś tak szczególnie nie stosuję jesiennych umilaczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna butelke mają te perfumy :) Buteleczki perfum są moim przekleństwem :D często kupuje cos tylko dlatego, że ładnie się prezentuje na pólce :D haha:)
    Niuchałam ten zapach w Ross., ładniutki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaardzo dziekuje za zaproszenie! :)
    Mialam te perfumy i zbieralam dzieki nim sporo komplementow ;) A flakonik to normalnie bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też pisałam dziś matmę i nie była strasznie trudna (jestem w mat-fizie :D ). Na pewno ponad 50% będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem w mat-fizie :D Jestem w szoku, ale celuję koło 90%! :D

      Usuń
  7. Ja się cieszyłam, że miałam rozsz. matmę w liceum to zadania na pods. mogłam robić innym sposobem, bo tak to cienko to widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, flakonik to ma bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :) muszę pomyśleć nad tym tagiem ;) lubię perfumki Ch. A :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za powodzenie na maturce..na pewno dobrze Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hm. moja pochodzi z szafy mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też trzymam kciuki za matematykę! Próbna matura... ile to lat... ;-)
    Perfum nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wygląd bloga, naprawdę. Wygląda super! Będę obserwować, bo widzę, że doświadczona z Ciebie bloggerka. Ja dopiero zaczynam, ale nie jest źle. C:
    Miałam te perfumy i bardzo je lubię, choć sama bardziej preferuję zapachy męskie. Ale te są dobre!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny raz żałuję, że przez internet nie da się przesłać zapachu... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale są testery w drogeriach :D Ja za to mogę Wam przekazać informacje o trwałości :)

      Usuń
  15. Dostałam te perfumy na urodziny, zapach jest całkiem fajny, jednak po paru godzinach wydaje mi się być strasznie slaby i mydlany, widocznie z zapachem mojej skóry nie współgra tak dobrze... ;)

    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapach Christiny : ) Racja na upalne dni się nie nadaje, jest to bardzo intensywny zapach : )

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten zapach jest obłędny :)

    ohh jak dobrze ze mnie obowiązkowa matura z matmy ominęła bo bym jej nie zdała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba przyznać, że flakonik jest przepiękny ;)
    Ja na szczęście maturę pisałam w zeszłym roku i mam to za sobą. Życzę Ci, żebyś miała taka prostą jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedyś dostałam je w prezencie, ale nie przypadły mi do gustu ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się że jest więcej osób które starają się nie korzystać z kosmetyków które były testowane na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam i są świetne jak dla mnie :))

    zapraszam w wolnej chwili do mnie, może znajdziesz coś co Cię zaciekawi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jezu ten perfum aguilery jest przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam i planuję do nich wrócić ;) Teraz, po przeczytaniu tego posta (a trafiłam na niego przypadkiem), jeszcze bardziej się napaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. posiadam ten perfum:)
    bardzo podoba mi się ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszej pracy :)

Bardzo chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)