Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć i treści bez mojej zgody zabronione.

niedziela, 11 listopada 2012

Otagowana ! :)

Nawet nie wiecie jak się zdziwiłam, gdy dostrzegłam wiadomość od BERY z informacją, że zostałam otagowana :D Naprawdę się tego nie spodziewałam, ponieważ dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem :) Co więcej, jeszcze większe było moje zdziwienie, gdy otagowała mnie również Ewelina
Niemniej jednak bardzo dziękuję i zapraszam Was do dziewczyn:
http://berypassions.blogspot.com/
http://ewelinamakeup.blogspot.com/


 
Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Bery:
1.Rap czy Pop? Dawny rap i "dzisiejszy" pop :)
2.Najki Czy szpilki? Szpilki, a jeszcze lepiej balerinki :)
3.Płaski brzuch i małe piersi czy Duze piersi i duzy brzuch? Tak jak jest - lekki brzuszek i średnie piersi :)
4.Delikatny makijaż czy Mocny? Na co dzień lekki, na wieczór mocny :)
5.Do Spania Luzna Ciepła pizama Czy Haleczka? Haleczka, jednak zimą lubię mieć ciepło :)
6.Taniec Hip hop /Break czy Jazz ? Jazz :)
7.Usta w kolorze Malin Czy Nude? Nude :)
8.Pies czy Kot? Kociak!
9.Poswiecenie sie innym czy własny sukces? Zależy kto jest tym innym :)
10.Własna Firma czy bycie Czyims pracownikiem? Własna firma :)
11.Róż Czy Bronzer? Róż i brązer, ostatecznie róż :)

Pytania od Eweliny:
1. Skąd pomysł na pisanie bloga? Od dłuższego czasu przeglądałam Wasze strony i zachciałam spróbować swoich sił w tej dziedzinie.
2. Na co kładziesz największy nacisk przy make up-ie? Na wyrównanie kolorytu twarzy :)
3. Przygoda życia? Wakacje ze znajomymi :)
4. Ulubiony kanał na YT? Nie przywiązuję uwagi do kanałów.
5. Ulubiony rodzaj muzyki? Nie jestem miłośniczką żadnego konkretnego rodzaju muzyki.
6. Na co jesteś w stanie wydać więcej pieniędzy (kosmetyki, ciuchy)? Ciuchyyy :)
7. Ulubione miejsce w PL? Gdańsk - morze :)
8. Wakacje w kraju czy zagranicą? Zagranicą :)
9.Czy lubisz brać udział w takich Tagach? Dopiero zaczynam i jest to dość zabawne :)
10. Czy uprawiasz jakiś sport? Nic konkretnego :)
11.Największe marzenie kosmetyczne? Posiadać swoją własną ogromną toaletkę ze wszystkimi rodzajami kosmetyków :)

Czas na moją nominację :) Mam nadzieję, że nie będziecie złe :) Nie chcę nikogo obciążać nominacją, więc jeśli nie macie ochoty to nie musicie :) Nie wybrałam też 11 blogerek, jednak każda z moich obserwatorek może czuć się otagowana :)
Moja lista:
Moje pytania:
1. błyszczyk / szminka
2. książka / ebook
3. telewizja / radio
4. spódniczka / spodnie
5. koszula / T-shirt
6. szpilki / koturny
7. biel / czerń
8. zapachy: kwiatowe / owocowe
9. balsam / masło do ciała
10. motor / auto
11. Gdybyś mogła używać tylko jednego kosmetyku, byłby to...?
Have fun :)

ROZDANIE

Biorę udział w rozdaniu na  http://77fantasmagorie77.blogspot.com/ . Do wygrania perfumy
Yves Saint Laurent Baby Doll. Zachęcam Was do wzięcia udziału! :)

11 komentarzy:

  1. Hej dzięki:) ja odpowiadam na tagi na moim fbl, mam nadzieję, że ci to odpowiada:) Podam ci linka jak odpowiem-pewnie pod wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za odpowiedzi;)) milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już na blogu swoim odpowiadałam więc Tobie odpowiem tutaj ;)
    1. szminka
    2. książka
    3. radio
    4. spodnie
    5. koszula
    6. szpilki
    7. czerń
    8. kwiatowe
    9. balsam
    10. auto
    11. tusz do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację! Bardzo się cieszę :) Czy mogę odpowiedzieć tutaj? Już na swoim blogu miałam post dt. liebster blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak, nie ma sprawy :)

      Usuń
    2. To tak :)
      1. Błyszczyk
      2. Książka :)
      3. Telewizja
      4. Spodnie
      5. Koszula
      6. Szpilki
      7. I czerń i biel- na równi!
      8. Hmm, ciężka decyzja :)
      9. Masło do ciała
      10. Auto- od dziś mam prawko!!! :D
      11. Tusz do rzęs :)

      Usuń
    3. Gratuluke jeszcze raz prawka ;) i dziekuje za odpowiedzi ;)

      Usuń
  5. I do accept as true with all the concepts you've offered in your post. They are really convincing and will certainly work. Still, the posts are very short for novices. May just you please lengthen them a bit from next time? Thanks for the post.

    my web site fans facebook français

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszej pracy :)

Bardzo chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)