Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć i treści bez mojej zgody zabronione.

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Stań się oazą spokoju - Twój wewnętrzny uspokajacz :)

Cześć :)

Pamiętacie jak kilka postów temu zapowiadałam, że na moim blogu (jako, że jest to MiszMasz :D) zawita trochę kultury? Były już kosmetyki, rzeczy dla domu czy akcesoria, a nawet kulinaria, ale ani odrobiny czegoś, co będzie nas wewnętrznie rozwijało :)
Dlatego też, gdy otrzymałam możliwość współpracy z księgarnią psychologiczną Sensus.pl i zobaczyłam ich książki, nie wahałam się zbyt długo :)
Jak dobrze wiecie (o czym często wspominałam na Waszych blogach :)) nie mam czasu na czytanie powieści i długich epopei, ale za to chętnie sięgam po wszelkie poradniki i przewodniki :) Są to książki, które można czytać wyrywkowo i tylko te fragmenty, które nas szczególnie mocno zainteresują. Poza tym są zawsze aktualne i można do nich wrócić w każdej chwili, gdy są potrzebne. Ponadto możemy się z nich sporo nauczyć i dowiedzieć :)
Po przejrzeniu wszelkich kategorii książek na Sensus.pl szczególnie mocno zaciekawiło mnie kilka tytułów. Pierwszy z nich, na który się zdecydowałam to

"TWÓJ PODRĘCZNY USPOKAJACZ

Niezbędnik każdej kobiety"

- KATE HANLEY 

By powiększyć zdjęcie wystarczy w nie kliknąć :)

 


OPIS:
Czy czasem wydaje Ci się, że Twoje życie jest nieustannym pasmem frustracji i stresu? Czy zdarzają Ci się dni wściekle najeżone przeszkodami i utrapieniami, zarówno w pracy, jak i domu? Czy nawarstwiające się dolegliwości fizyczne sprawiają, że pod koniec dnia jesteś kompletnie wypompowana i zdemotywowana?
Przestań pocieszać się śmieciowym jedzeniem, espresso czy kolejnym kieliszkiem czegoś mocniejszego. Zamiast tego proponujemy Ci metody zatroszczenia się o siebie, które skutecznie i trwale wyeliminują dolegliwości Twojego ciała, umysłu i duszy.
Książka ta jest znakomitym remedium na wszelkie niedogodności życia. Zawiera zestaw prostych ćwiczeń, które możesz wykonać w dowolnym czasie i miejscu. Dzięki nim osiągniesz spokój, nie będziesz miewać koszmarów, poczujesz w sobie więcej energii, staniesz się mniej podatna na wahania nastroju — po prostu zaczniesz bardziej cieszyć się życiem!
  • W pracy: rozmowa kwalifikacyjna, przepracowanie, publiczne wystąpienia, ważne spotkanie, kłótnia z szefem.
  • Miłość i przyjaźń: zrywanie, przeprosiny, przekazywanie i odbieranie złych wieści, kłótnia, przebaczanie.
  • Dolegliwości fizyczne: kac, ból głowy, bóle żołądka, czkawka, bezsenność, PMS, przeziębienie.
  • Stany emocjonalne: rozdrażnienie, strach, przygnębienie, poczucie winy, rozpacz.
  • Życiowe zmiany: ślub, ciąża, rozwód, choroba, śmierć kogoś bliskiego.
  • W miejscach publicznych: tłok, korki, agresja, spóźnienie, zabłądzenie, choroba lokomocyjna.
  • Życie towarzyskie: pierwsza randka, poznawanie nowych osób, przyjmowanie gości, publiczna gafa.
(źródło: Sensus.pl)
SPIS TREŚCI:

MOJA OPINIA: Książka bardzo mnie zaciekawiła, gdyż zawsze szukałam wszelkiego rodzaju sposobów na zrelaksowanie się. Oprócz opisów każdej dolegliwości, zawarte są w niej również ilustracje i opisy ćwiczeń, mających nam pomóc w określonych stresowych sytuacjach, szczegółowo i stopniowo opisane. Oprócz każdej najważniejszej metody pokonywania tych dolegliwości, zawsze są zapisane inne, alternatywne metody mogące nam pomóc :) Co ciekawe i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło - są tu również przepisy m. in. na koktajle czy jedzonka, które mają nas zrelaksować i rozluźnić :) Znajdziemy w niej, prócz sposobów na rozładowanie napięcia spowodowanego rozmową kwalifikacyjną czy krzyczącym dzieckiem, również triki mające nam pomóc w dolegliwościach naszego ciała, jak na przykład: kac, ospałość czy bolące stopy :)


Książka jest dość małych gabarytów - wielkości zeszytu A5 i nie jest zbyt gruba przez co naprawdę można zabierać ją (choć niekoniecznie w torebce) na wyjazdy :) Ma 240 stron i miękką okładkę.
Pisana jest językiem bardzo lekkim i zrozumiałym, jest wolna od typowo medycznych terminów, które potrafią skutecznie odstraszyć :) Ćwiczenia fizyczne są proste i czasem zaskakujące (np. sposób na czkawkę :D), ale zwykle skuteczne, a do tego sprawiają dużo frajdy :) Całość napisana jest nowocześnie przez co wciąga. Ja po otrzymaniu przesyłki spędziłam dobrą godzinę na wczytywaniu się w sposoby pokonywania dolegliwości, które teoretycznie mnie nie dotyczą :)



Całość zawarta jest w kolorowej okładce, jednak wnętrze nie rozprasza naszej uwagi i jest czarno-białe. Ilustracje są duże i przejrzyste, podobnie jak tekst. W wielu momentach nieźle się uśmiałam widząc niektóre sposoby i ćwiczenia (np. Pozycja lwa w toalecie :D), jednak to jeszcze bardziej skłaniało mnie do dalszej lektury. Na pewno wielokrotnie będę wracać do tej książki i chętnie polecę ją każdej znajomej, bądź zakupię taką jako ciekawy prezent :)
Tę książkę możecie nabyć TUTAJ :)


Moja ocena: 6!
Książka napisana lekko i przyjemnie, sama zaprasza do czytania. Porady są naprawdę ciekawe i polecam tę pozycję każdemu, kto lubi wypróbować niekonwencjonalne metody walki z własnym ciałem i psychiką :) Zarówno piętnasto- jak i czterdziestolatkom :)


Fakt, iż książkę otrzymałam za darmo nie wpłynął na moją ocenę.

___
Przepraszam za moją ostatnią rzadką obecność na blogu  i jedynie suche recenzje - obiecuję, że jak tylko zaliczę wszystkie sprawdziany, obrobię się ze Studniówką i zaczną mi się ferie zimowe - wszystkie zaległości ponadrabiam :) Oczywiście na Wasze blogi staram się znaleźć czas na bieżąco :)

Spotkałyście się z tą lub podobną książką? Lubie takie poradniki? :)

Buziaki, Moshi ;*

45 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą książką i to bardzo! :D
    U mnie stres jest na porządku dziennym: studia, praca i wg.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa się wydaje :) muszę przejrzeć jakie jeszcze mają ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. studiuję psychologię, więc czytam książki stricte psychologiczne, a nie poradniki ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję poszerzenia tematyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie byłoby to obejrzec :)

    zapraszam do siebie http://kino-strefa.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem spokojna, nie potrzebuje takich ksiazek:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ta książka może okazać się mnie bardzo przydatna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię takie poradniki :) a wyciszenia potrzebuję jak ryba wody - właśnie skończyłam pół godzinny seansik jogi - poszło mi tak sobie i jeszcze bardziej się zdenerwowałam że nie tak jak bym chciała echh:/

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam, mi nie potrzeba zadnych uspokajaczy :D ale brzmi niezle, moglabym polecic paru osobom.

    OdpowiedzUsuń
  10. o w końcu jakaś książka dla mnie!;p
    przymierzam się do zakupu jakiejś ksiązki z typu 'psychologicznych ' i myślałam np. o tym 'sekrecie' :)Miłego wieczoru:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już wczoraj opowiadanie napisałam :D Dzisiaj/jutro nauka i mam nadzieję, że trochę luzu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię też takie lekkie książki :) Z takich innych niż "epopeje" uwielbiam "Sekrety płci" - książka wpasowała się idealnie w moja seksualną bezpośredniość i opisuje wszystko wprost i zabawnie, ale też wiele ciekawych faktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również bardzo chętnie sięgam po poradniki, może i na ten też się kiedyś skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo lubię tego typu poradniki :)
    nie słyszałam o tej książce, ale chyba się na nią skuszę, z pewnością się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, matma, bardzo się jej boję ostatnimi czasy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja dziwna jestem, ale nienawidzę poradników :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten koktajl bananowo mleczny pewnie mi sie nie raz przyda ;) nie wiedzialam o takiej metodzie na kaca :D

    OdpowiedzUsuń
  18. MYslę, że by mi się spodobała. Postaram się ją znaleźć gdzieś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do poradników ale nie mówię im nie bo przeczytam wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta dziewczyna na gifie jest z serialu Skins :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamietam, ze bardZo chciałam kiedyś ćwiczyć jogę na uspokojenie i zapanowanie nad ciałem, ale jakoś nigdy mi się to nie udało, chyba mam za mało cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. może być ciekawa :)
    pozdrawiam, ibailar.blogspot.com (przepraszam,że spamie linkiem,jednak na moim profilu blog tymczasowo musi być ukryty) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tak, link w napisie DIY na koniec posta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałaby się taka książka, zamiast tych wszystkich ziołowych leków :-) Może zrób konkurs gdzie do zgarnięcia będzie właśnie ona ?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana mialam pod spodem gruby sweterek,a to tylko do zdjec bylo i odrazu wsiadlam do samochodu;),chyba by mi sie taka ksiazka sprzydala:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami przydałaby mi się taka książka :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi, I am sure you'll be loved by many on world's 1st eyewear styling community —— plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam taki okres,że chciałam kupić tę książkę,ale ostatecznie zrezygnowałam - myślę,że powrócę do niej ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi by się uspokajacz przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już po tytule widać, że książka musi być ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ten poradnik ma jakieś rady dla leniwca? Nie cierpię ćwiczeń i może jest jakaś alternatywa??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie coś się chyba każdej z nas przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Przydałoby mi się i to bardzo :D szczególnie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hm, ten fragment o Kacu mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja zamówiłam sobie znowu ten podkład bo obecny mam na wykończeniu a potem bym "płakała" że go nie zamówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. to by mi się zdecydowanie przydało:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszej pracy :)

Bardzo chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)

Follow by Email