Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć i treści bez mojej zgody zabronione.

poniedziałek, 4 lutego 2013

Mowa ciała - coś, czego nie można ukryć przed rozmówcą

Miał być dzisiaj MiszMasz, jednak ostatecznie stwierdziłam, że najpierw poczekam na zamówienie z Oriflame, które prawdopodobnie przyjdzie pod koniec tygodnia i wtedy pokażę wszystko :) Zrobiłam sobie już listę rzeczy, o których Wam napiszę i już teraz wiem, że to będzie mega-długi post obfity w mnóstwo zdjęć :)

Ferie już mi się niestety skończyły i dzisiaj był pierwszy dzień znowu spędzony w szkole - pomijając ogromne trudności z pobudką, było ciężko przystosować się z powrotem do szkolnej rzeczywistości.

Jak wiecie zapewne, czytam rzadko, jednak ferie pozwoliły mi na nieco nadrobienie zaległości. W międzyczasie dotarła do mnie książka z księgarni Sensus, za którą bardzo dziękuję :) I właśnie o niej chciałabym napisać dziś kilka słów więcej :)

"Uwodzicielska mowa ciała. Oczaruj, zdobądź i zatrzymaj faceta"

kliknij by powiększyć

Mężczyzna, którego właśnie poznałaś, może być Twoim księciem z bajki, ale równie dobrze może być osobą, przed którą powinnaś uciekać, gdzie pieprz rośnie. Nie czekaj kolejne pół roku, żeby się o tym przekonać, szkoda życia! Poznaj rady eksperta w dziedzinie mowy ciała i naucz się odróżniać mężczyzn, z którymi możesz stworzyć trwały związek, od tych zainteresowanych krótką przygodą.
Twoje ciało też jest niczym otwarta księga, ale od Ciebie zależy, jaką historię chcesz opowiedzieć. Dzięki tej książce nauczysz się używać mowy ciała, by nawiązać silną więź z facetem, który wpadł Ci w oko. Dowiesz się, jak poznać jego sekrety i owinąć go sobie wokół palca. Zaczniesz świadomie korzystać z bogatego języka swojego ciała oraz możliwości, jakie oferują odpowiedni strój, zapach, spojrzenie, dotyk… Poznasz zabójczo skuteczne sztuczki, które zmiękczą serce nawet największego twardziela




Interesowałyście się kiedyś mową ludzkiego ciała, czy jest to temat całkiem Wam obcy? :)

Buziaki, Moshi ;*

36 komentarzy:

  1. nie znałam ale ostatnio byłam na kursie w up i właśnie mówili mi że mowa ciała to najważniejszy element rozmów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie.:D Z chęcią bym przeczytała.:P

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę przeczytać tą książkę! :D zapraszam do mnie na KONKURS !

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm moze byc ciekawa ;)
    www.okomody.blogspot.com zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Tematyka rzeczywiscie interesujaca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiłaś mnie tą książką ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, wydaje się ciekawa, może sobie kupię :)

    Ty dzisiaj musiałaś już pójść do szkoły a u mnie się zaczęło właśnie wolne, bo już wszystko zaliczyłam, więc tydzień sesji i kolejne 2 tyg. sesji poprawkowej mnie nie dotyczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś czytałam tego typu poradnik i powiem tak: nigdy więcej. Mam zbyt mocny charakter na takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym przeczytała by dowiedzieć się co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie widząc ją w księgarni przeszłabym obok niej obojętnie,ale czytając Twoją opinię myślę,że skusiłabym się na nią, tak ażeby się dowiedzieć czegoś więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję czytać, całkiem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. to już kolejna książka, którą mnie zainteresowałaś :)
    dodaję do listy zachcianek :D
    mowa ciała fajna sprawa, tylko nigdy wszystkiego nie potrafię zapamiętać, jakie gesty co oznaczają, ale 'podstawowe' łapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to teraz mnie mocno zacheciłas do zakupu tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mowa ciała to wielka siła, dobrze znać jej tajniki:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane, czytałam i również polecam! <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, zapraszam - nowy wpis...trochę się denerwuję, bo nie wiem jaka będzie Twoja opinia :/ dodałam filmik

    Zapraszam: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle tylko, że moje włosy były naście razy rozjaśniane więc ciesze się, że odrost jest taki jaki jest, chociaż denerwuje niemiłosiernie ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurcze te ksiazke przydaloby mi sie przeczytac:)))) swietna recenzje zrobilas i powiem Ci ze tak zachecajaco na mnie podzialala - choc za takimi ksiazkami raczej nie przepadam:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. musze chyba przeczytać tą ksiązke i wykorzystać na moim :P. Zaciekawiłaś mi :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj książka mnie bardzo zainteresowała, z chęcią ja przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi ferie też się skończyły, wiec cieżko znoszę powrot;)

    ooo, ksiazka ciekawa...:) ponoć słowami wyrażamy baaardzo mało:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie napisana recenzja! Bardzo mi się podoba, ogromny plus!

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba sprzydała by mi się taka książka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm nie wiem o mowie ciała za wiele. Intuicyjnie może czasem coś załapię:D Jak wpadnie mi w łapki to pewnie przeczytam, ale chyba nie przywiązuję do tego aż tak wielkiej wagi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ja lubię czytać takie poradniki:D dzięki temu wiem co inni o nas myślą;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny temat! Twoje wpisy strasznie wciągają :D uczyłam się keidyś o mowie ciała, wiem z doświadczenia, że jestem beznajdziejna w ukrywaniu swoich emocji... mój facet zawsze wie, kiedy czuję się niekomfortowo, albo jestem zawstydzona...
    i po co mężczyźnie sutki?!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam, że interesował mnie bardzo ten temat podczas "zdobywania" mojego Chłopa :D potem już zapomniałam o tym wszystkim, bardzo chętnie bym sobie teraz wróciła do takich książek, naprawdę wiele ciekawych rzeczy można tam wyczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O to fajna książka musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Książek na temat mowy ciała jest tak dużo, że trudno wybrać te najlepsze. Z tego co zdążyłam doświadczyć Sensus ma dość ciekawe pozycje, więc może kiedyś i na tę się skuszę:)

    http://rozwoj-calanaprzod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszej pracy :)

Bardzo chętnie odwiedzę również Wasze blogi :)